La 16a edició de la Ruta de la Tapa de Sant Julià de Lòria ha arrencat amb força aquest  dimecres. Tanta que algun dels establiments participants s'han quedat abans de tancar la jornada inaugural sense producte. Tot apunta a que se superaran superar el nombre de racions venudes l’any passat, quan es va arribar fins a les 9.217. 

La consellera de Turisme, Judith López ha explicat que l’esdeveniment “dona vida al poble” destacant el nombre d’establiments participants que en aquesta edició són 18, quaatre més que el 2024.

La Ruta de la Tapa es prolongarà fins dissabte. La novetat d’aquest any és que a bandda de la cervesa, els clients poden optar per beure sidra.

En aquest primer dia, les autoritats comunals han visitat els establiments comunals. López va indicar que la Ruta de la Tapa ja és una activitat plenament consolidada.

“Hi ha gent que ja espera al maig per fer-la i venen d’altres parròquies perquè és un preu econòmic i es pot fer amb els amic o amb la família, i passejar pel poble. És una activitat molt xula”, ha conclòs.