La Serenalla Market, després d’haver-se consolidat dins l’oferta d’estiu del país vol fer un pas endavant i obrir una finestra a l’exterior. “Considerem que ha arribat l’hora de traspassar fronteres perquè la Serenalla té tots els ingredients per atraure turistes i per això és tan important la implicació d’Andorra Turisme”, ha assegurat la cònsol major de la Massana, Olga Molné, durant la presentació de l’activitat. 

L’acitivtat, que es farà del 13 al 16 de juliol al Prat Gran, incorporarà novetats com la creació d’un mercat vintage de roba, complements i decoració. També hi haurà un nou espai dedicat als productes gastronòmics de proximitat, com vins, embotits, confitures, formatges i productes frescos de l’hort. Un altre punt destacat és l’ampliació de les zones de consum, ja que en totes les edicions s’ha pogut comprovar que els diferents espais estaven permanentment plens de persones. Pel que fa al nombre d’estands, creix un 15% i s’arribarà a la seixantena. Pel que fa a l’Àgora, hi haurà sis taules rodones amb l’eix central de les connexions.