El Punt d’Informació de la gent gran d’Andorra la Vella ha consolidat l’oferta d’oci entre els avis, tal com evidencia el fet que el curs passat es va registrar una mitjana de 300 persones en cadascun dels trimestres en què es va oferir activitats.

La cap de l’àrea de Social, Montserrat Altimir, es mostra molt satisfeta per aquesta elevada assistència.
D’aquesta manera, tal com detalla Altimir, el primer trimestre de l’any passat van prendre part en els diferents cursos 333 persones, en el segon la xifra es va situar en 309 i en el tercer els participants van ser 289. Els cursos que s’ofereixen es divideixen en diferents àrees, que són la ment, amb tallers de memòria, ioga i informàtica, entre d’altres; el cos, amb gimnàstica, aiguagim i fitness; i l’expressió corporal, que entre altres activitats inclou cant coral, teatre i tallers d’art.
Quan es va cloure el curs es va passar als padrins una enquesta de satisfacció i, tal com manifesten des de la corporació comunal, els resultats han estat molt positius. També han funcionat molt bé les activitats que s’han ofert per primera vegada a l’estiu.
El Punt d’Informació, a banda de les activitats, també és un recurs per orientar la gent gran i normalment rep una mitjana d’entre 30 i 40 consultes al mes. La majoria són sobre els diferents recursos destinats a les persones grans, entre els quals la targeta magna. També es fan preguntes relacionades amb les ajudes que poden demanar els avis, amb la qual cosa se’ls deriva als treballadors socials.