Quina és la xarxa social que té més membres a Andorra? Doncs ara per ara, encara que cridi l’atenció a propis i estranys, és LinkedIn. Tenia 69.000 membres a inicis d’any, segons publica Digital 2025 Global Overview Report. En segon lloc, se situava TikTok, amb 48.000 usuaris majors de 18 anys a Andorra. El bronze se l’emportava Instagram, amb 41.200 usuaris, i Facebook se situava en la quarta posició, amb 33.100. Després venia X, que tenia 32.500 usuaris i en darrer lloc apareixia Messenger, amb 18.500 usuaris a Andorra a principis del 2025.

Les que més creixen
I quina és la que creix més? La que ha augmentat més és sens dubte TikTok. Així, segons les dades publicades, a les eines de planificació publicitària de TikTok, l’abast potencial dels anuncis de la xarxa a Andorra va augmentar en 4.000 (+9,1 per cent) entre principis del 2024 i principis del 2025. I les xifres indiquen que l’abast potencial dels anuncis a TikTok a Andorra es va incrementar en 7.500 (+18,5%) entre octubre de 2024 i gener del 2025.

També creix LinkedIn, però no tant. Si es tenen en compte les dades publicades a les eines de planificació de la xarxa, es mostra que l’abast potencial dels anuncis d’aquesta xarxa a Andorra va augmentar en 6.000 (+9,%) entre principis del 2024 i principis del 2025. Trimestralment, les dades de l’empresa revelen que la mida de l’audiència publicitària de LinkedIn a Andorra va augmentar en 1.000 (+1,5%) entre octubre de 2024 i gener de 2025.

I ara les que decreixen
La resta de xarxes socials decreixen. I la que més ho fa és X. I és que les dades publicades a les eines de planificació publicitària de X mostren que l’abast potencial dels anuncis de X a Andorra va disminuir en 13.600 (-29,5%) entre principis del 2024 i principis del 2025. I entre octubre de l’any passat i aquest gener el nombre d’usuaris als quals els professionals del màrqueting podien arribar amb anuncis a X a Andorra va disminuir en 6.113 (-15,8%).

En el cas de Facebook, les eines pròpies de Meta indiquen que l’abast potencial dels seus anuncis a Andorra va disminuir en 1.350 (-3,9%) entre gener de 2024 i gener de 2025. I entre octubre de 2024 i gener de 2025 les dades mostren que el nombre d’usuaris als quals els professionals del màrqueting podien arribar amb anuncis a Facebook a Andorra va disminuir en 3.500  (-9,6%).

Pel que fa a Instagram, les dades publicades a les eines de planificació de Meta mostren que l’abast potencial dels anuncis a Andorra va disminuir en 3.450 (-7,7%) entre gener de 2024 i gener de 2025. Trimestralment, les dades de l’empresa també revelen que la mida de l’audiència publicitària d’Instagram a Andorra va augmentar en 1.950 (+5,0%) entre octubre de 2024 i gener de 2025.

D’altra banda, les dades publicades a les eines de planificació de Meta mostren que l’abast potencial dels anuncis de Messenger a Andorra va disminuir en 2.700 (-12,7%) entre gener de 2024 i gener de 2025. I trimestralment, les dades de l’empresa revelen que la mida de l’audiència publicitària de Messenger a Andorra va augmentar en 1.400 (+8,2%) entre octubre de 2024 i gener de 2025.