La 13a edició de la Ruta de la Tapa ha arrencat amb molta força. Per això, en els quatre primers dies de la ruta, ja s'han venut més de 2.000 tapes entre els 11 establiments que hi participen. Així ho ha informat el Comú de Sant Julià de Lòria a través d'un comunicat. 

Des de la corporació ressalten que és una xifra "molt important" i que, si segueix el mateix ritme fins a finals de mes, preveuen que se superin les 5.800 tapes que es van servir en l'edició del 2021. Tanmateix, destaquen que dels establiments participants, n'hi ha un que encapçala la classificació amb 610 tapes venudes, seguit pel segon classificat amb 360. Aquest parell de restaurants ha servit gairebé la meitat de la xifra venuda fins al dia d'avui. 

La Ruta de la Tapa se celebra cada dijous, divendres, dissabte i diumenge del mes de maig. Cada establiment serveix les tapes en unes franges horàries determinades. Per això, per poder participar en la Ruta cal registrar-se a través de la pàgina web rutadelatapasjl.com, on hi ha l'accés a la butlleta per votar les tapes i el passaport per aquells que vulguin completar tot el recorregut.