L’empresari d’origen tahitià Miguel Lao Teksine, promotor del complex Principadel, ha mort aquesta tarda víctima d’un atac de cor fulminant a l'hospital, on els metges no han pogut fer per salavar-li la vida.

L'empresari tahitià va posar en marxa el projecte al setembre de 2017, però la falta de finançament va posar en perill el projecte, fins que es va anunciar la incorporació de dos socis andorrans.

Xavier Altimir, un dels nous socis del projecte i, en aquells moments president de la Confederació Empresarial Andorrana (CEA),va destacar  de cara a la projecció del Principadel la fase prèvia del World Padel Tour que es va celebrar a a Andorra, que torna a Andorra.

Sobre la possibilitat que les instal·lacions del Principadel puguin acollir espectacles diversos, com ara concerts de la productora que s'encarrega de l'organització del Festival de música de Cap Roig (Calella de Palafrugell), Altimir va admetre que és una proposta en la qual s'està treballant, però que el més important, primer, és enllestir l'equipament. "Sense instal·lacions no hi pot haver cap més altre projecte al darrere", va insistir el nou inversor. I és que la voluntat és organitzar els màxim d'esdeveniments possibles, per tal de donar rendibilitat a les pistes de joc.