MoraBanc ha activat una iniciativa per ajudar al sector comercial del Pas de la Casa que ha perdut un percentatge elevat de visitants pels problemes amb els accessos des de França, segons ha informat l'entitat. 

L’objectiu de la proposta és incentivar el consum intern a la localitat encampadana per compensar part de la pèrdua de turistes. Per fer-ho, MoraBanc retornarà un 10% de les compres que es facin amb les targetes de crèdit i dèbit del banc. Aquest descompte s’aplicarà fins a un màxim de 1.000 euros de compra o consum que cada persona faci presencialment al Pas, i s’abonarà al compte associat a la targeta abans del final de la promoció. Aquesta acció s’emmarca dins del compromís que MoraBanc té amb Andorra, i la convicció per donar suport a les persones en moments complicats és una responsabilitat com entitat bancària. Totes les condicions es poden consultar al web de MoraBanc.

Campanya de promoció
L’acció de MoraBanc per ajudar al sector comercial del Pas de la Casa es completa amb un pla de comunicació i publicitat per donar a conèixer la promoció i fomentar que el client intern visiti la vila per incrementar el consum. MoraBanc ho comunicarà a tota la seva clientela de manera directa i aportarà espais publicitaris als principals mitjans de comunicació del país, i a les xarxes socials.