MoraBanc i Grandvalira han renovat el seu conveni per a les quatre pròximes temporades. El director de Màrqueting i Comunicació del banc, Wiro Martin, Julio Ventaja, managing director Grup SAETDE i el director de Màrqueting de Grandvalira, David Ledesma, han escenificat la signatura de l’acord a la seu central del banc. MoraBanc manté la seva presència destacada als sectors de Pas de la Casa, Grau Roig i Encamp amb l’aplicació de la seva marca en diferents suports com ara remuntadors, senyalística, mapes de pistes, organitzadors de cues i altres espais.

Les dues entitats també desenvoluparan conjuntament activitats promocionals durant el període de la col·laboració com ara esdeveniments exclusius per a clients aprofitant els espais i serveis del camp de neu. En l’àmbit comercial, els clients de MoraBanc disposaran d’avantatges com ara descompte en la compra de forfets de més d’un dia amb targetes MoraBanc.

Des de la direcció de MoraBanc es valora molt positivament la renovació d’aquest conveni amb Grandvalira. Per a Wiro Martin, “Grandvalira és una empresa amb la qual el banc comparteix valors com la vocació de servei al client i la passió per arribar a l’excel·lència en el desenvolupament de la seva activitat. Els dos volem continuar sumant pels nostres clients i per a Andorra.”

Una relació de llarga durada i un compromís amb la neu
Per la seva durada, la col·laboració amb Grandvalira és un dels patrocinis històrics de MoraBanc i és una mostra del compromís de MoraBanc amb el sector de la neu dins de la seva política de suport als principals motors econòmics i socials d’Andorra. Actualment, el banc també és patrocinador principal d’Ordino Arcalís i dona suport a l’esquí club PCGR, el Trofeu Borrufa i la Federació d’Esquí de Muntanya.