
El director del parc, Ricardo Masegosa, va afirmar que es vol seguir repetint l’experiència, atès que ha estat “un èxit rotund”.
El Dia de la família a Naturlàndia va ser una jornada solidària a favor dels projectes d’escolarització i prevenció de la sida al Congo. A més de les activitats del parc, l’Unicef, amb la col·laboració del Comú de Sant Julià de Lòria i el Punt Jove Lauredià, va organitzar uns tallers infantils en què els participants van fer murals. També s’hi va instal·lar unes taules amb informació sobre l’organització i els projectes que desenvolupa.
El que més va satisfer Masegosa d’aquesta jornada és que la majoria de públic era del país i que, per tant, la crida a Andorra “ha funcionat”. El director de Naturlàndia va explicar també que ha parlat amb els responsables del comitè andorrà de l’Unicef perquè a causa de l’èxit d’aquesta primera experiència es vol seguir cooperant amb l’ONG i continuar “aportant idees per a aquest projecte del Congo”.
De fet, es vol determinar una data exacta perquè cada any se celebri el Dia de la família. Paral·lelament, l’Unicef podrà transmetre a les persones que vagin al parc temàtic com evoluciona el projecte i en què s’utilitzen els diners recaptats.