
Diferents places i esglésies s'han omplert de palmes i palmons per celebrar la tradicional benedicció.
D’aquesta manera, per exemple, la plaça del Poble de la capital era plena de gom a gom, especialment d’infants, per poder fer la benedicció. A Canillo la celebració ha estat especial, ja que a Sant Serni els ciutadans no només han pogut beneir els rams i celebrar l’ofici, sinó que han pogut veure com ha quedat l’església ja restaurada i les restes arqueològiques que hi ha sota el nou terra de vidre.