Els vehicles procedents del carrer Na Maria Pla que circulin pel carrer del Fener i vulguin girar cap al carrer de la Unió hauran de fer-ho cap a la dreta, en direcció a la rotonda del
km 0.

El canvi és efectiu des d’avui per millorar la seguretat viària i continuar evitant els girs a l’esquerra, ja que s’ha constatat la perillositat d’aquest tipus de maniobra. La mesura també facilitarà els canvis de sentit, a través de la rotonda del km 0, als vehicles que vulguin accedir al carrer de la Unió per incorporar-se a les avingudes Meritxell i Carlemany.