El Comú d’Ordino ha adjudicat el projecte per a la realització i col·locació de sis rètols de senyalització als pobles de Riberamunt, en el marc del projecte Senyalització pobles Vall d’Ordino. Segons s’informa des de la corporació, aquesta actuació dona continuïtat a les millores en senyalització iniciades arran de l’auditoria elaborada per l’empresa Signes, que va posar de manifest diverses necessitats, entre les quals la millora de la senyalització del camí ral en alguns encreuaments, així com el desenvolupament d’una senyalització específica per als pobles de Riberamunt.
Tal com recorden fonts comunals, durant els anys 2023 i 2024 ja es van dur a terme millores en la senyalització dels encreuaments, i ara s’impulsa la senyalització pròpia dels pobles amb un doble objectiu: facilitar l’orientació i localització de visitants, transportistes i serveis d’emergència, i promocionar turísticament els pobles, reforçant-ne la visibilitat dins la vall d’Ordino.
Amb aquesta nova fase, des del Comú s’assegura que es vol reafirmar el compromís de millorar la informació i l’accessibilitat dels nuclis de Riberamunt, alhora que es dona un impuls a la seva promoció turística i patrimonial. Aquesta mateixa setmana està prevista una primera reunió entre l’empresa adjudicatària i els tècnics del comú per concretar les ubicacions definitives dels rètols i preveure les necessitats per a la seva instal·lació.
Des de la corporació s’insisteix que no es modificarà cap senyalització existent, ja que es tracta d’una actuació complementària, amb rètols totalment nous i amb una estètica molt característica. La previsió és que tots els nous elements estiguin col·locats abans de Nadal.
Andornet gestionarà les xarxes de 'VisitOrdino'
Paral·lelament, el Comú d’Ordino també fet pública l’adjudicació del concurs públic nacional per al servei de gestió, dinamització i creació de continguts per a les xarxes socials del compte 'VisitOrdino'. L’empresa adjudicatària és Andornet, amb un contracte d’un any prorrogable per un import de 11.756,25 euros amb impostos inclosos. Aquesta acció, tal com detalla l'edicte publicat al BOPA, s’emmarca en l’estratègia de promoció turística digital de la parròquia i té per objectiu millorar la presència en línia i la difusió dels atractius d’Ordino a través dels canals digitals oficials.