L’Ajuntament d’Oliana ha creat una nova marca turística, Oliana, Camí del Pirineu, per rellançar el municipi com a destí turístic. La nova marca forma part d’un projecte que entre altres aspectes inclou l’obertura d’una oficina d’informació turística, la renovació de la pàgina web i la impressió de nova papereria informativa amb la marca. 
El regidor de turisme d’Oliana, Ricard Pérez, va assegurar que “la nova marca ha de fer d’Oliana un referent turístic al sud de la comarca de l’Alt Urgell”. I va afegir que “la nova oficina ha de ser un punt de referència turístic no només del municipi, sinó de tota la comarca”. 
La nova oficina estarà operativa d’aquí unes tres setmanes, tan sols queda el mobiliari que l’ha d’omplir i l’adjudicació de la gestió. La conformen dos espais, un d’atenció al públic on hi haurà tota la papereria i una pantalla en la qual els visitants podran rebre informació audiovisual dels diferents indrets a visitar o activitats a realitzar. Pérez explica que fora de l’oficina s’ha instal·lat un panell tàctil que funcionarà les 24 hores i en què es podrà consultar el nou portal web de turisme d’Oliana.
Per realitzar aquest “ambiciós projecte turístic”, va explicar Pérez, es va crear una comissió amb diversos agents de la població, tècnics de turisme, fotògrafs, botiguers i representants d’associacions, perquè entre tots sorgís la idea de poble que es volia donar.