El president de la Cambra de Comerç, Marc Pantebre, va reiterar el suport al projecte per convertir en zona per a vianants l’avinguda Carlemany pels beneficis que aportarà des del punt de vista comercial.

En declaracions a Ràdio Nacional, Pantebre es va mostrar preocupat perquè considera que s’estan “enrocant” les posicions d’un costat i de l’altre i això “no és bo per aconseguir un consens”. Així mateix, creu que cap dels arguments que esgrimeix l’associació contrària al tancament de la circulació té prou pes per aturar la iniciativa.
Sobre els empresaris que s’oposen al projecte, el president de la Cambra va indicar que té la sensació que n’hi ha “quatre que criden més que la majoria silenciosa que no diu res” i va afegir que, sense ànim de polemitzar, creu que encara que els estudis demostrin la viabilitat del projecte l’associació s’hi continuarà mostrant en contra.
Així mateix, troba que els motius que exposen els contraris al tancament no li semblen suficients ja que hi ha prou aparcaments i no hi ha zones comercials properes que puguin sortir-ne perjudicades. De fet, el president de la Cambra va anar més lluny i va afegir que la sensació que té és que hi ha “quatre que criden més que la majoria silenciosa que no diu res”. Pantebre també va lamentar les crítiques que ha rebut la Cambra per haver-s’hi posicionat a favor i va recordar que fa setze anys que es va encarregar el primer estudi sobre un projecte d’aquestes característiques.
Tot i així, Pantebre creu que la mesura impulsada pel Comú d’Escaldes-Engordany ha d’anar acompanyada d’altres activitats paral·leles perquè “passin coses” en aquesta zona comercial. Perquè això sigui així va destacar que és necessari que s’hi impliqui tant el sector públic com el privat. Quant a la possibilitat  d’impulsar la iniciativa conjuntament amb Andorra la Vella, el president de la Cambra considera que s’ha perdut una oportunitat però també va reconèixer que l’avinguda Meritxell té una realitat molt diferent de la de Carlemany pel que fa a la mobilitat o a les zones comercials annexes. De tota manera, va valorar molt positivament la proposta de comercialitzar una marca conjunta entre totes dues parròquies.