
El grup municipal del PSC-Progrés a l’Ajuntament de la Seu s'ha afegit a les reivindicacions de l’AMPA de l’escola els Agols de Montferrer i Castellciutat per demanar una solució definitiva als seus accessos des de la N-260.
La proposta de Progrés, tal com assenyalen en un comunicat, contempla demanar al Ministeri de Foment espanyol la construcció de les rotondes d’accés als pobles de Castellciutat i Montferrer a la carretera N-260 per millorar la seguretat dels seus veïns.
Text: La proposta també preveu traslladar aquest l’acord a l’Ajuntament de Montferrer i Castellbò, al Consell Comarcal de l’Alt Urgell, a l’AMPA de l’escola el Agols i a l’Associació de veïns de Castellciutat. Progrés considera que es tracta d’unes actuacions molt urgents, a causa de la poca visibilitat i de les dificultats dels accessos dels vehicles als pobles de Castellciutat i Montferrer des de la N-260. En aquest sentit, des de Progrés, es dóna suport a les mobilitzacions que els veïns de Montferrer i Castellbò, a través de l’AMPA de l’Escola, estan duent a terme per demanar una solució definitiva a la cruïlla del poble amb la N-260.