La ministra de Salut, Benestar i Treball, Cristina Rodríguez, ha comparegut avui dimecres al Consell General davant dels membres de la comissió de Salut per exposar-los la tasca que s’ha fet fins ara per combatre i prevenir la grip A. La ministra va explicar les principals línies d’actuació pel que fa a la relació amb les escoles i amb les empreses, i també els protocols als centres de salut.