
El Comú d’Escaldes-Engordany ha decidit allargar la campanya de gratuïtat de l’aparcament de davant l’església a la part alta que es va posar en marxa al juny.
Després de sis mesos de funcionament, la norantena d’establiments adherits a la campanya han lliurat 500 tiquets mitjançant els quals els clients es poden beneficiar de mitja hora gratis addicional en aquest aparcament. Per gaudir d’aquest avantatge s’ha de presentar un tiquet per una compra superior a deu euros a l’oficina de turisme de la plaça Santa Anna. Els establiments adherits a la campanya disposen d’un distintiu.