L'evolució epidemiològica segueix mostrant una davallada en els nous contagis, però amb un ritme més baix de recuperacions els casos actius tornen a incrementar-se. Segons les dades facilitades pel Govern, en les últimes 24 hores s'han notificat 57 positius nous i 41 altes, de manera que els actius augmenten de 16 i se situen en 711. Des que va començar la pandèmia s'acumulen 37.958 casos diagnosticats i 37.096 persones han superat la malaltia.


A l'hospital la situació es manté estable i hi ha 14 pacients ingressats, dels quals 9 estan a planta i 5 a l'UCI (3 ventilats mecànicament). A les escoles avui hi ha dues aules menys afectades pels virus i s'informa que hi ha 7 classes en vigilància passiva.


Quant a la campanya de vacunació, fins avui s'han administrat 155.672 vacunes, de les quals 57.976 són primeres dosis, 57.225 segones i 40.471 terceres.