Els operaris del departament de Manteniment del Comú de Sant Julià han començat les tasques d’embelliment floral amb la plantació de flors de diferents tipus per tota la parròquia. La Casa Comuna, la plaça Major, l’església, el pont del Solà i les rotondes de la plaça Laurèdia i de l’entrada del poble ja llueixen les primeres flors de primavera. En els propers dies es plantaran al voltant de 4.500 flors. Unes 3.700 de les flors corresponen a geranis, però també s'hi troben petúnies i clavells de moro. En un primer moment, s'embelliran les jardineres i parterres i després serà el torn de les cistelles dels fanals.