El mes de setembre s'ha tancat amb una ocupació mitjana del 55,83%, segons les dades facilitades per la Unió Hotelera d'Andorra (UHA), que ha remarcat que es tracta d'una xifra sensiblement superior a la registrada durant el mateix mes del 2022, quan l'ocupació va ser del 50,27%.
Així, segons ha explicar el director de l'UHA, Jordi Pujol, les dades registrades durant els darrers mesos d'estiu han estat "uns puntets" per sobre dels anys anteriors, cosa que "encoratja a seguir en aquesta línia de desestacionalització desitjada".
Pel que fa a l'ocupació de la darrera setmana, del 25 de setembre a l'1 d'octubre, la UHA ha indicat que la mitjana setmanal s'ha situat en el 48,73% i que s'ha incrementat fins al 65,96% durant el cap de setmana.