El cònsol honorari d'Ucraïna, Antoni Zorzano, ha informat que avui s'està fent el darrer repartiment de 100 euros als refugiats ucraïnesos que tenen l’autorització de sojorn d’Immigració. En aquesta ocasió, l'entrega del xec tés lloc al Comú d'Andorra la Vella durant aquest matí, en concret, fins a les 14.00 hores.

Tot i que la primera entrega del mes de març es va fer al Comú de la Massana, a l'abril ja es va decidir canviar de parròquia perquè van considerar que seria més fàcil i més cèntric de cara al desplaçament de les famílies. 

Cal que aquesta serà la tercera vegada que es produeix aquesta iniciativa solidària que s’ha dut a terme gràcies a les aportacions dels membres del Club International of Andorra, al capdavant del qual hi ha el seu president, Simon Binsted, que ha participat també en l’entrega dels xecs.