Després de l’èxit de la primera edició, l’acció de promoció De copes al centre històric d’Andorra la Vella torna amb la participació de divuit comerços més (s’hi han adherit 69 establiments) i noves activitats.

La jornada tindrà lloc el 12 de setembre de les set de la tarda fins a la mitjanit. La secretària de l’associació de comerciants de la zona, Mar García, va exposar que es tracta d’un esdeveniment adreçat a la gent d’An­dorra i amb el qual es vol donar la benvinguda a la tardor. Així, al llarg de tota la tarda els comerços adherits convidaran els visitants a una copa de vi o cava i també alguns oferiran obsequis i descomptes.
Així mateix, els trenta restaurants participants disposaran de diferents varietats de menjar a preus econòmics i alguns també inclouran menús especials per a aquesta data, així com descomptes en els àpats. A més, es podrà adquirir una ampolla de vi i cava a un preu econòmic i ampliaran les terrasses per acollir més visitants després de l’èxit de la primera edició.
Una de les novetats d’aquest any és la introducció de dos sortejos. Els comerços repartiran butlletes per participar en el sorteig d’un viatge per a dues persones durant un cap de setmana a Caves Freixenet, al Penedès, i en el cas dels establiments de restauració serà  una estada per a dues persones als cellers de Viñas del Vero, a Somontano.
A part s’han programat activitats en diferents espais com ara animació amb DJ, actuació de grups musicals, una master class de Zumba, una desfilada de moda i una xocolatada. A més, es faran visites guiades a Casa de la Vall de les sis de la tarda a les vuit del vespre i de les nou del vespre a la mitjanit.
Des de l’Associació de Comerciants del Centre Històric es va assenyalar que la retallada de la subvenció aplicada pel Comú d’Andorra la Vella a l’entitat no afecta el desenvolupament de l’acció ja que els establiments hi continuen fent la mateixa aportació i la corporació hi destinarà entre 2.000 i 3.000 euros. Segons va explicar el cònsol menor, Jordi Minguillón, aquesta quantitat està prevista en la partida de promoció econòmica de la parròquia i es destina “gustosament” a aquesta acció ja que “volem que sigui un èxit”. Al mateix temps, va apostar per l’organització de més esdeveniments d’aquest tipus.