La recuperació del parc de Nadal (que va caure de la programació durant la pandèmia), un campament reial del 2 al 4 de gener i parkour pels tions són les principals novetats del Món Màgic de les Muntanyes de la Seu d’Urgell, que enguany incorpora prop d’una setantena d’activitats on els més petits però també els joves, en són els principals protagonistes. Els actes s’iniciaran el dissabte 2 de desembre amb la tradicional encesa de llums nadalencs. Aquell dia, a les sis de la tarda, s’obriran els llums de l’Espai Màgic Joc de Trons i de tot el carrer dels Canonges, amb l’espectacle de carrer Donem llum al carrer Canonges amb els Diables de l’Alt Urgell i la batucada Bombollers.
Entre les propostes d’enguany, tindrà lloc la 2a edició de Nadales des dels Balcons, dissabte 23 de desembre, de dos quarts de dotze a dos quarts de dues del migdia, des de diferents balcons del centre històric de la Seu d’Urgell. L’activitat, que anirà a càrrec de diferents artistes locals i organitzada per Ivan Caro, s’adreça a tots els públics.
La regidora de Joventut, Christina Moreno, va destacar l’aposta Nadal Jove, “on tornem a potenciar activitats per al públic juvenil”. Concretament se celebrarà 3a edició de la Rural Race la Seu, a càrrec de Bones Vibracions, el dimecres 27 de desembre, a les 11.30 hores; i la Cursa d’Orientació Innocent, el dijous 28, a les 5, davant del local de Meteopirineus.