
Ahir va començar la quarta edició de les beques d’estada del Grup BPA, que aquest any s’han ampliat i se’n podran beneficiar tretze joves respecte als nou del 2012.
Els beneficiaris són vuit noies i cinc nois d’entre 16 i 23 anys, estudiants de batxillerat i formació professional, i també universitaris. Aquests aprenentatges tindran la vessant tècnica, relacionada amb l’àrea on desenvoluparan l’activitat, i d’hàbits de treball, ja que en tots els casos l’estada al Grup BPA serà remunerada.
Els becats desenvoluparan la seva feina en les àrees d’Organització i Tecnologia, Mitjans de Pagament, BPA Fons, Back Office, Gestió i Control de Risc, BPA Assegurances, Qualitat, Intervenció General i BPA Serveis. La distribució es fa en funció dels seus interessos i del perfil acadèmic. La Fundació Privada BPA va exposar que l’objectiu de les beques és donar suport als joves en un moment en què és difícil accedir al mercat laboral i aconseguir experiència professional. Així, es va indicar que una estada de dos mesos permet veure com funciona un banc per dins (treballant al costat de professionals amb experiència), adquirir coneixements i habilitats relacionats amb la feina que han de desenvolupar, i incorporar hàbits de treball que els seran d’utilitat en el futur. Per BPA, també són una oportunitat per detectar talent, segons es va exposar.