Diari digital d'Andorra Bondia
Una de les terminals per calcular el City Índex, situada a Illa Carlemany.
Una de les terminals per calcular el City Índex, situada a Illa Carlemany.

Un 79% dels usuaris, satisfets amb els serveis turístics i un 16%, gens


Escrit per: 
M.P.A./ Foto: Jonathan Gil

La prova pilot de Happy City Index per mesurar de manera continuada el grau de satisfacció amb els serveis dels residents i visitants a Andorra ha registrat en només tres setmanes de consulta un total de 27.380 respostes en les deu ubicacions decidides pel Govern. Hi ha terminals situades a Naturlàndia, Grandvalira, Vallnord Pal Arinsal i Ordino Arcalís, l’oficina de turisme del Pas de la Casa i d’Andorra la Vella, Caldea i el centre comercial Illa Carlemany.

Els resultats reflecteixen que un 65% dels consultats, 13.267 persones, es mostren molt satisfets amb els serveis turístics i un 14%, 2.958, bastant conformes, amb la qual cosa l’avaluació general resulta positiva en un 79% del total. En canvi, un 5%, 1.104, consideren que aquests serveis són insatisfactoris i un 16%, 3.354, en fan una valoració negativa.

Andorra participa en aquesta prova pilot amb l’objectiu de conèixer en temps real la fluctuació de la satisfacció per dies de la setmana, hores i en àmbits  diversos. En tots els casos la pregunta que es pot llegir al lloc on està situada la terminal és la mateixa, escrita en quatre llengües: “Valori  la seva satisfacció amb el nostre servei”. 

La prova pilot durarà sis mesos, fins al 31 de juliol, i un cop finalitzada, s’analitzaran les dades per extreure aquest nou indicador a nivell de país que permetrà conèixer quin posicionament té Andorra pel que fa a altres destinacions turístiques.

La plataforma tecnològica desenvolupada per Hari és innovadora i transparent amb la ciutadania en permetre que s’avaluïn els serveis i l’atenció rebuda. Aquestes opinions en temps real responen a la demanda constant d’interacció entre consumidors i institucions i empreses de tot tipus. En ocasions, aquests comentaris poden ser determinants per  diferenciar-se en el mercat o per adoptar mesures internes en benefici de la cadena de valor dels serveis oferts.

79%
usuaris
satisfets
serveis
turístics
16%
gens
Número de vots: 25
Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic