Amb l’objectiu de celebrar el Dia mundial del medi ambient, el Comú d’Encamp ha organitzat una sèrie d’activitats amb la intenció d’ensenyar com cal actuar per respectar l’entorn i sensibilitzar sobre el medi ambient.

L’aperitiu de totes aquestes activitats va tenir lloc dilluns al matí a la plaça dels Arínsols, on el grup de teatre alacantí Espacio Negro va presentar, davant el personal el departament d’Higiene i Medi Ambient, un espectacle de carrer titulat La brigada sonada. L’actuació està basada en esquetxos que volen apropar el reglament de medi ambient i via pública als ciutadans de la parròquia des d’un punt de vista divertit i entretingut.
Aespectacle es podrà veure dimarts, de les 10.00 a les 12.00, al Prat Gran, de les 16.00 a les 17.00 al Cafè del Poble i a les 18.00 al Complex Esportiu i Sociocultural.
Juntament amb aquest espectacle de sensibilització, el departament d’Higiene i Medi Ambient ha previst una sèrie de tallers dirigits a uns 220 alumnes d’edats compreses entre els 7 i els 12 anys. Les activitats consistiran a fer tallers de jardineria, medi ambient i neteja viària, tallers de joieria amb càpsules de la Nespresso, i diferents mostres dels serveis de recollida selectiva de residus, vidre i envasos.
Tal com informen des de la corporació comunal, si fa bon temps totes aquestes activitats es faran dimarts al Prat Gran des de les 9.30 fins a les 12.30 hores. Si finalment plou, es traslladaran al Complex Esportiu i Sociocultural.