Més d’un centenar de turistes van participar en la campanya de promoció de la parròquia #ordinosanta als carrers de la capital, la setmana passada.
L’acció va tenir lloc els dies de Setmana Santa, del 28 al 30 de març, a la façana d’Andorra Telecom. Durant tres dies es van realitzar un total de 208 fotos amb turistes, de procedència espanyola en el 95% dels casos i francesa en un 5%, que venien en família o amb grups d’amics. Tots ells van ser obsequiats amb un regal de marxandatge de la parròquia per deixar-se fotografiar. Les fotos es poden veure a la xarxa Instagram amb l’etiqueta #ordinosanta. Les imatges realitzades es van projectar a la pantalla de l’edifici de l’avinguda Meritxell d’Andorra Telecom, de manera que els turistes podien veure els flaixos de forma immediata, i incorporaven marcs amb diferents elements de la parròquia d’Ordino fàcils d’identificar.El dia en què la participació va ser més alta va ser dissabte (es van fer 79 fotos), divendres (70) i el primer dia (59). La col·laboració entre el Comú d’Ordino i Andorra Telecom ha anat més enllà amb l’aportació de continguts turístics per donar a conèixer la parròquia en un lloc cèntric durant un període de gran afluència.