Més d’un centenar de turistes van participar en la campanya de promoció de la parròquia #ordinosanta als carrers de la capital, la setmana passada.

L’acció va tenir lloc els dies de Setmana Santa, del 28 al 30 de març, a la façana d’Andorra Telecom. Durant tres dies es van realitzar un total de 208 fotos amb turistes, de procedència espanyola en el 95% dels casos i francesa en un 5%, que venien en família o amb grups d’amics. Tots ells van ser obsequiats amb un regal de marxandatge de la parròquia per deixar-se fotografiar. Les fotos es poden veure a la xarxa Instagram amb l’etiqueta #ordinosanta. Les imatges realitzades es van projectar a la pantalla de l’edifici de l’avinguda Meritxell d’Andorra Telecom, de manera que els turistes podien veure els flaixos de forma immediata, i incorporaven marcs amb diferents elements de la parròquia d’Ordino fàcils d’identificar.
El dia en què la participació va ser més alta va ser dissabte (es van fer 79 fotos), divendres (70) i el primer dia (59). La col·laboració entre el Comú d’Or­dino i Andorra Telecom ha anat més enllà amb l’aportació de continguts turístics per donar a conèixer la parròquia en un lloc cèntric durant un període de gran afluència.