El tram de l’avinguda Verge de Canòlich comprès entre el carrer Casa Comuna i el carrer Doctor Palau passarà a ser només per a vianants a partir de demà. Segons s'ha informat des del Comú, la restricció de pas de vehicles serà durant tot l’estiu, de dilluns a dissabte de les 17h a les 21h i els diumenges de les 11h a les 14h.


Aquesta mesura s’emmarca en la voluntat del Comú de fer de Sant Julià de Lòria una parròquia més accessible i amable per a les persones.


De fet, el Comú ha elaborat un estudi per valorar les possibilitats de peatonalitzar els carrers i s’ha determinat que aquest tram era un dels més adients ja que es troba en la zona amb més activitat comercial de la parròquia. També dona continuïtat a la plaça de la Germandat, un espai molt transitat per les famílies. En aquest sentit, el tall a la circulació de vehicles permetrà fer més segura la zona.


Durant l’estiu, es preveu organitzar-hi activitats.