Va ser la decisió més difícil, diu la cap del departament de disseny del BonDia, Lídia Jo, perquè la capçalera és la primera impressió que tenim d’un diari. I la primera impressió, tots ho sabem, és la que queda. El dilema era entre l’opció més continuista, una evolució de la capçalera més longeva del diari, perquè la vam estrenar el 2014 (ens ha identificat, per tant, durant la meitat de la vida del diari) i una altra de més rupturista, que és la que finalment s’ha imposat. S’ha optat per la nitidesa de la Swis721, a una sola tinta, el mateix blau que en endavant serà el blau BonDia, per la sola majúscula inicial i per marcar discretament la juxtaposició de les dues paraules del nostre nom en un sol sintagma. Al mateix temps s’ha desvinculat el lema de la capçalera, i s’ha reinterpretat lleugerament: “El primer diari independent i gratuït d’Andorra”. El resultat és una capçalera més compacta, més llegible i més flexible, perquè permet manipular-la més fàcilment a efectes de disseny, marxandatge i material de papereria. Serà el quart redisseny després del primer número (30 de gener del 2004), del 1.001 (20 de maig del 2008) i del 2.489 (31 de gener del 2014, coincidint amb el 10è aniversari). Gràcies per aquests 20 anys de confiança.