Millorar la freqüència del transport públic no comporta un increment del nombre d’usuaris, contràriament al que es pot pensar. Així ho indica el president de la Cooperativa Interurbana Andorrana, Gabriel Dallerès, amb dades a la mà. D’aquesta manera, el Bus Exprés (que cobreix el recorregut  entre Escaldes-Engordany i Sant Julià de Lòria i que circula amb més freqüència que la línia L1, que passa per Santa Coloma) transporta 30 usuaris per hora. La línia L1, de la seva banda, porta 26 usuaris per hora.

És per això que Dallerès destaca que tot i que el Bus Exprés disposa de carrils reservats per a la seva circulació i que té tots els vehicles adaptats, en xifres globals, el volum de viatgers no és tan diferent. El president de la Cooperativa Interurbana Andorrana va atribuir aquesta realitat al fet que la línia L1, tot i ser més lenta, circula per una zona més propera als punts on els usuaris del transport públic necessiten anar, com són el centre d’Andorra la Vella i Santa Coloma. Per aquest motiu, assenyala que si les persones que utilitzen el transport públic es troben que han de caminar massa tros per arribar fins a la parada opten per buscar una altra opció. Això ja es va posar sobre la taula quan el Comú d’Andorra la Vella va plantejar la possibilitat d’eliminar la circulació d’autobusos per la part alta de l’avinguda Meritxell (a finals d’abril s’haurà de prendre una decisió en aquesta matèria). En aquell moment també es va proposar limitar el pas als més grans. Dallerès manté, però, que utilitzar vehicles petits perjudica el servei. En aquest sentit remarca que la capacitat ideal se situa entre les 50 i les 70 places, ja que això evita que en hores punta els usuaris s’hagin de quedar a terra perquè el vehicle va ple. “Cada cop que no hi cap és una insatisfacció per a l’usuari”, va dir el president de la companyia, que va posar en relleu que utilitzar autobusos de menys places acabaria suposant un increment de les queixes dels viatgers.