Els personatges del Club Super3 van congregar ahir al parc d’aventures de Naturlàndia moltes famílies, unes 2.000 persones, tant del país com de fora, a la Festa de la neu.
El moment més intens de la jornada va ser l’actuació gratuïta i en directe, a la cota 2.000, de l’Àlex i el Pau de la família del Super3 i dels deu nois i noies del grup SP3. L’espectacle Astronautes i exploradors i les cançons del club, entre les quals els seus èxits, Sóc així, Uh! oh! no tinc por! i Tots som súpers, van fer vibrar els més petits. Després de les actuacions, moltes famílies van optar per descobrir el parc practicant activitats de neu a la cota 2.000, com l’esquí de fons i les raquetes, o les de la cota 1.600, com el Tobotronc. I és que els posseïdors del carnet Emocions Plata de Naturlàndia, la Piotargeta de Crèdit Andorrà o el carnet Super3 i els seus acompanyants tenien les activitats gratuïtes.