Els programes d’Unicef destinats a l’educació dels nens i nenes més vulnerables de tot el món tindran el suport de la firma Montblanc, que s’ha compromès a donar un mínim d’1,5 milions de dòlars (més de 1,4 milions d’euros).

Per cada unitat de l’edició 2013 de la col·lecció Signature for Good venuda des de l’1 de març del 2013 fins al 31 de març del 2014, Montblanc entregarà part dels beneficis a les iniciatives Escoles per a Àfrica i Escoles per a Àsia, i a altres programes a l’Amèrica Llatina.
El treball d’Unicef en educació s’articula a través del model d’Escoles Amigues de la Infància, centres pensats per als infants, que els proporcionen un entorn protegit i segur en el qual poden aprendre i jugar.
La col·lecció Signature for Good amb el seu disseny de maons simbòlics inclou productes d’escriptura, productes de pell i productes de joieria. En la darrera campanya global del 2009, Andorra va recaptar més de 3.000 euros gràcies a les vendes de productes als punts de venda de Montblanc al país. Els productes de la nova col·lecció ja estan disponibles a Andorra, a Pyrénées Andorra, Casa Canut, Script-Carlin i Comercial Pont.