dj., 07/01/2021
Pugen a sis els ingressats per Covid-19 a la Seu
Redacció / Foto: BonDia
Pugen a sis les persones ingressades per Covid-19 a la Fundació Sant Hospital. La dada reflecteix com comença a empitjorar la situació a la comarca de l'Alt Urgell després de les festes nadalenques.