dv., 08/01/2021
Espot demana a la Generalitat recuperar l'assimilació amb l'Alt Urgell
Redacció / Foto: SFGA
El cap de Govern, Xavier Espot, i el vicepresident de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, van mantenir una reunió ahir dijous al vespre en la qual Espot va demanar que es pugui recuperar l'assimilació del Principat amb l'Alt Urgell.