La policia va detenir la setmana passada sis persones, una per un delicte contra la salut pública, tres per delictes contra la seguretat del trànsit i dues més per altres tipus d’infraccions.

Així, pel que fa al delicte contra la salut pública, segons va informar la policia, divendres, a les 13.15, va ser arrestat a Andorra la Vella un jove andorrà de 18 anys com a suposat autor de possessió de marihuana destinada a la venda. Els agents van decomissar 48,3 grams de marihuana, una balança de precisió i altres objectes relacionats.
L’endemà, cap a les tres de la matinada, la policia va detenir a Andorra la Vella un andorrà de 21 anys com a suposat autor d’amenaces i injúries a funcionaris de la policia, i també de danys a vehicles que estaven estacionats.
Ja diumenge, pels volts de la una de la nit, una resident portuguesa de 43 anys va ser arrestada com a suposada autora d’amenaces i injúries a funcionaris de la policia.
Pel que fa als delictes contra la seguretat del trànsit, va ser controlat un andorrà de 45 anys que va registrar una taxa d’1,17 grams d’alcohol per litre de sang (g/l); un andorrà de
22 anys amb 2,16 g/l i un resident filipí de 43 anys amb una taxa d’1,78 g/l.
A l’últim, la policia va informar també d’un accident a la CG-3 dilluns al matí a la Massana. Van resultar ferits una menor, ocupant d’un dels vehicles, i el conductor i el passatger de l’altre automòbil.