
L'hospital Nostra Senyora de Meritxell ha informat aquest dilluns al matí que dos dels ferits seran traslladats durant aquest dilluns a l'hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona per rebre tractament especialitzat a la unitat de cremats del centre hospitalari català.
Els altres tres pacients presenten fractures d’extremitats inferiors. El comunicat informa que dos d’ells han requerit intervenció quirúrgica i evolucionen favorablement, i que el tercer accidentat, que no ha precisat intervenció, evoluciona també favorablement.
En tots els casos ha estat necessària una avaluació oftalmològica i otològica per les lesions produïdes per contacte amb el ciment. D'altra banda, el comunicat també explica que el pacient que va ser traslladat a la Vall d’Hebron el mateix dissabte està sent intervingut quirúrgicament.