
Pocs minuts abans de les vuit del matí s'ha produït un accident al vial del Pobladó amb dos vehicles implicats, un Opel Zafira que circulava en sentit pujada direcció Andorra la Vella i un Alfa Romeo que circulava en direcció Sant Julià de Lòria.
A l'espera dels informes oficials, un dels dos vehicles hauria envaït el carril contrari provocant un xoc per la part davantera esquerra. Els conductors dels dos vehicles han estat traslladats a l'Hospital. Ha estat necessària la intervenció dels Bombers. També s'hi han desplaçat els serveis de circulació comunal, la Policia i el SUM. Una hora després de l'accident s'ha restablert la circulació que han hagut de tallar per poder evacuar els ferits i netejar la calçada.