
Els tres treballadors ingressats a l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell evolucionen favorablement de les seves lesions.
Es tracta d'A.C, de 54 anys, D.M, de 50 anys i A.P, de 52 anys, que continuen ingressats al centre hospitalari andorrà, on van ser traslladats el mateix dissabte de l'accident. Pel que fa als ferits que es troben a l'hospital Vall d'Hebron de Barcelona, el treballador que va ser traslladat el mateix dissabte, F.P, de 40 anys, continua ingressat i estable. Dels altres dos operaris que es troben al centre català, traslladats aquest dilluns, un d'ells, M.T, de 56 anys, presenta cremades per ciment de segon i tercer grau al 20% del cos, a més d'una contusió pulmonar. L'altre, B.P, de 25 anys, té cremades de segon i tercer grau al 10% del cos.