La policia va detenir 13 persones del 16 al 22 de març. Entre aquestes s’hi troba un home no resident, de nacionalitat romanesa i 34 anys, que va ser detingut dissabte a la nit com a presumpte autor d’amenaces de mort, injúries i resistència greu a funcionaris de policia en l’exercici de les seves funcions. Els fets van tenir lloc després que la patrulla fos requerida a un establiment d’Arinsal on una persona estava increpant els empleats i la resta de clients.
Divendres, després de la mitjanit, els agents van detenir a Arinsal un home no resident, de nacionalitat britànica i 21 anys per possessió d’èxtasi. El mateix dia, i a les 00.26, la policia va detenir un resident suec de 22 anys i un no resident de nacionalitat italiana de 32 anys per possessió i consum de cocaïna i haixix. Durant la setmana passada també es van detenir cinc persones per presumptes delictes contra la seguretat en el trànsit. Entre elles hi ha un resident espanyol de 64 anys que conduïa amb una taxa d’alcohol de 3,27 g/l. Diumenge, a les 3.40 hores, es va controlar un andorrà de 19 anys després d’haver comès una infracció de circulació amb una taxa de
1,05 g/l. En el mateix control es va detenir un dels ocupants del vehicle –un andorrà de 20 anys– com a presumpte autor d’un delicte contra l’honor per injúries a funcionaris de policia. També es va detenir un andorrà de 26 anys com a presumpte autor de trencament d’una ordenança penal de suspensió del permís de conducció, un resident portuguès de 52 anys per conduir amb un permís del qual no era el titular i modificat per ell mateix, i un andorrà de 25 anys per violència de gènere.