
Un resident espanyol de 47 anys ha patit un traumatisme cranioencefàlic de moderat a greu en ser atropellat a l'avinguda Santa Coloma aquest dijous a la tarda.
Els fets han passat passades les 18 hores en un pas de vianants a l'alçada del número 75, on l'home ha estat envestit mentre creuava l'avinguda per un Opel Corsa amb matrícula andorrana. El ferit, que ha estat traslladat pel SUM a l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell, ha estat posteriorment evacuat a l'Hospital General de Catalunya ja que l'abast del traumatisme requereix l'examen d'un neurocirurgià. Segons ha detallat el cap de guàrdia de l'hospital andorrà, l'home presenta un hematoma subdural a la part esquerra del cervell.