
Un home, resident espanyol de 36 anys, ha resultat ferit, aquest dimecres a la tarda en patir un accident a la CG1 a Santa Coloma.
El sinistre ha tingut lloc poc abans de les tres de la tarda, quan un turisme Ford SMAX ha topat amb una motocicleta Honda NX250. El motorista ha hagut de ser traslladat pel Servei d'Urgències Mèdiques (SUM) a l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell, on el cap de guàrdia ha informat que ha patit diverses fractures a un braç i a les cames i que haurà de quedar ingressat per ser operat aquest dijous.