Un motorista ha resultat ferit aquest divendres al migdia després de topar amb un turisme que sortia d'una benzinera a l'avinguda Salou d'Andorra la Vella.

Alguns testimonis han indicat que el cotxe amb matrícula francesa hauria sortit de la benzinera Elf en direcció a la capital i hauria topat amb la motocicleta amb matrícula andorrana que baixava per aquella via. Segons les primeres informacions, el conductor de la motocicleta estava conscient en el moment de ser traslladat a l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell per l'ambulància del SUM. Els Bombers han rebut l'avís del xoc a les 13.18 hores i han destinat un camió d'excarceració al lloc dels fets.