Un pare i el seu fill han resultat ferits de consideració aquesta tarda en un accident amb motocicleta prop del Pas de la Casa.
El pare, de 48 anys, roman ingressat a l'hospital Nostra Senyora de Meritxell en observació i amb el diagnòstic d'un traumatisme abdominal tancat, és a dir, amb ferida interna, segona ha informat el cap de guàrdia de l'hospital. S'està a l'espera de la seva evolució per saber si en les pròximes hores se l'haurà d'intervenir o no caldrà. Pel que fa al fill, de 13 anys, ha estat traslladat a l'hospital de Tolosa per a la seva intervenció i al ser menor no s'han facilitat dades sobre el seu estat de salut.
Els fets han passat pels volts d'un quart de dues del migdia, a la CGII en el punt quilomètric 30,040 prop del Pas de la Casa, quan el pare que conduïa la motocicleta marca Honda ST1100, matrícula francesa, ha perdut el control del vehicle a l'efectuar una maniobra de frenada mentre feia un lleuger gir a l'esquerra, segons informa la Policia.
L'informe policial descriu que en el moment de perdre el control la motocicleta cau i s'arrossega amb els dos ocupants cap al marge dret de la carretera fins que topa contra el pal de suport de la barana. Per l'impacte, el noi surt projectat saltant per sobre la barana i cau a l'altra banda quedant estès damunt un camp. Pel que fa al conductor, el pare, i la motocicleta han continuat arrossegant-se per la calçada després d'aquest impacte fins que l'ha acabat frenant dues topades més contra dos altres suports de la barana. Els bombers han evacuat els ferits amb helicòpter.
Accident a Escaldes
A la tarda hi ha hagut un altre accident, segon sinforme la Policia. Aquest s'ha produït a l'alçada de la gasolinera que hi ha a la carretera de l'Obac, quan un turisme marc aVolkswagen Golf, matrícula andorrana, ha volgut incorporar-se a la via en el sentit descendent creuant la carretera. Just en aquell moment en sentit ascendent hi circulava una motocicleta marca Honda CBR 125 que topa amb el turisme. El conductor de la motocicleta, un portuguès resident de 18 anys ha resultat ferit després que per motius de la topada sortís projectat cap a l'altre carril.