Picadeta d'ull feta i rebuda. Un pas més fet per l'Olympus Race, cursa d'obstacles creada per tres persones del país Jürgen Espejo, Guillem López-Cross i Edu Salerno. Enguany, van acollir per primera vegada, entre divendres, dissabte i diumenge, en la seva setena edició, el Campionat d'Espanya OCR al Tarter. No van arribar a 1.000 participants per ben poc, però van demostrar amb escreix que poden organitzar el Campionat d'Europa de curses d'obstacles per al 2029 o el 2030.
El campió absolut, a la prova de 15k, va ser el malagueny Rubén García per davant d'Albert Soley i d'Adri Martín. En noies, el triomf va ser per a la resident a Andalusia, però de Torrelavega, Bea Rubio, per davant de Jessica Velasco i Elvira Pascua. En OCR 100, el primer va ser José Vila seguit de Jordi Vall i Julián Medina. En noies, primera Andrea Azkune
i segona, Miriam Araujo. En mixt es va imposar la tripleta formada per Rubén García, Dani García i Andrea Azkune. "Ha anat tot molt bé. A tots els nivells. El feedback no podia ser millor i els participants, que no vam arribar al miler per ben poc, van quedar molt contents. A més a més, vam comptar amb un directe per streaming i amb una pantalla gegant per poder-ho seguir. Ha sortit tot brutal, tot i el temps que vam patir dissabte a la tarda", va assegurar un dels organitzadors, Guillem López-Cross, que l'any vinent tocarà organitzar una Olympus Race sense ser Campionat d'Espanya. "Esperarem per acollir un Campionat d'Europa el 2029 o 2030", va sentenciar.