Berta Miquel, gimnasta de la Federació Andorrana de Gimnàstica, va assolir divendres la 53a posició de la classificació general del Campionat d’Europa de gimnàstica rítmica que es va disputar a Bakú.
L’últim ball a LEB Or i també esperen que sigui l’últim adeu a la segona categoria del bàsquet espanyol, que és el gran desig del club presidit per Gorka Aixàs.