L’Andorra a taula arriba enguany a la dinovena edició i ho fa amb l'objectiu de superar els 3.100 menús venuts de l'any passat. Enguany hi participen 33 restaurants de les set parròquies que oferiran, del 8 al 30 de novembre, menús tradicionals i de degustació, a uns preus que oscil·len entre els 35 i els 70 euros amb un format similar al de l’any passat. 

Es tracta de "l'esdeveniment gastronòmic més consolidat del país", ha explicat el president de la Unió Holetelera d'Andorra (UHA), Jordi París, que ha comparegut amb el director general d'Idpa – Heineken, Arnaud Olive i el gestor d'operacions i vendes de Heineken, Ivan Estela. I és que enguany s'incorporarà als menús la cervesa 18/70 la Rubia, també sense alcohol.

Segons París, tenint en compte els bons resultats de pernoctacions assolits aquest estiu, el fet que el visitants pernoctin una nit més pot ajudar a que “una vetllada gastronòmica sempre vagi bé per gaudir-la en algun restaurant d’Andorra”. També ha subratllat que l’Andorra a Taula té la vocació d’engrescar no només als visitants sinó també al públic local.