L'església de Sant Esteve d'Andorra la Vella acollirà aquest divendres 10 de juliol, a les 19.30 hores, una missa en record i solidaritat amb el poble de Veneçuela arran dels terratrèmols que han afectat el país. La celebració serà presidida pel bisbe d'Urgell i Copríncep d'Andorra, Mons. Josep-Lluís Serrano. L'eucaristia vol ser un gest de proximitat i comunió amb totes les persones afectades pels sismes, i inclourà un record especial per a les víctimes mortals, els ferits, els desapareguts i les famílies que han perdut éssers estimats o la seva llar.
Durant la celebració també es pregarà per totes les persones implicades en les tasques de rescat, assistència i reconstrucció després de la catàstrofe. La iniciativa està impulsada per l'Associació de Residents i Empatitzants de Veneçuela al Principat d'Andorra (AREVPA), amb el suport de l'Església de les Valls d'Andorra. També hi col·labora la Confraria de Nostra Senyora de Fàtima al Principat d'Andorra, que ha elaborat el cartell de la convocatòria.
L'Església de les Valls d'Andorra ha convidat els fidels i la ciutadania a participar en aquesta eucaristia i a sumar-se al gest de pregària i suport envers les persones afectades pels terratrèmols.