dj., 10/12/2020
La mobilitat amb la resta de França es recuperarà el 15 de desembre
M.S.C. / FOTO: Bondia
Els desplaçaments entre regions estaran autoritzats a partir del 15 de desembre, i per tant, es recuperarà la mobilitat entre Andorra i tot el territori francès.