ds., 12/12/2020
Espot participa en la Cimera sobre l'Ambició Climàtica on destaca l'objectiu d'aconseguir la neutralitat carboni el 2050
Agències / Foto: SFGA
El cap de Govern, Xavier Espot, participa telemàtica aquest dissabte a la Cimera sobre l'Ambició Climàtica 2020, un esdeveniment organitzat per les Nacions Unides, el Regne Unit i França i coorganitzat amb Xile i Itàlia en el marc del 5è aniversari de la signatura de l'Acord de París.