dc., 11/12/2019
FEDA inicia els tràmits per la central del Pas de la Casa
Redacció/Foto: Agències
<p>El projecte per construir una central de cogeneració i una xarxa de calor al Pas de la Casa va fer un pas més ahir. El gerent de FEDA Ecoterm, Jordi Travé, va presentar al Comú d’Encamp la sol·licitud per poder iniciar les obres per a la construcció de la central de cogeneració, que s’ubicarà al terreny cedit pel mateix Comú als afores del poble. </p>