dc., 29/09/2021
Els temporers hauran d’acreditar estar vacunats o haver passat la Covid
M.S./ Foto: SFGA
Els temporers que vulguin venir a fer la pròxima temporada d’hivern al país hauran d’acreditar que estan vacunats contra la Covid-19 o que han passat la malaltia en un termini inferior a sis mesos. Així ho ha explicat el ministre de Justícia i Interior, Josep Maria Rossell, que ha precisat que es requerirà a més que hagin passat 14 dies naturals des de la data d’administració de la darrera dosi de la pauta completa.